Nederlands Duits Engels

Veilig betalen met:


Klantbeoordelingen:


Nieuwsbrief ontvangen?

Blijf op de hoogte van nieuws, deals en speciale kortingsacties!


Volg Benèl ook via: 

      Youtube icon  Instagram

Retouren

Om onnodige retourzendingen te voorkomen, vragen wij om telefonisch contact op te nemen met het team van Benèl. Ons team is bereikbaar op 0528-234828.

 

Heeft u een defect product, een verkeerd artikel ontvangen of een andere onvolkomenheid met een artikel? We helpen u graag verder.


Controleer a.u.b. eerst zelf het product.

Wij vragen u vriendelijk om per artikel onderstaande zaken te controleren voor u uw product retour stuurt. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan telefonisch contact op met ons team.

Hoe zit het met de garantie?

Mijn flitser werkt niet of is defect, wat moet ik doen?

De bestelling is aangekomen, maar de verpakking is beschadigd, wat moet ik doen?

De bestelling is aangekomen, maar niet compleet, wat moet ik doen?

De bestelling is aangekomen, maar ik zie dat ik iets verkeerds heb besteld, wat moet ik doen?

U heeft tijdens uw bestelling een artikel ingegeven, maar komt er bij levering achter dat dit voor u niet het juiste is.

Indien u particulier heeft besteld geldt het onderstaande:

U kunt het foutief bestelde artikel binnen 14 dagen omruilen of retourneren bij Benèl.
De kosten die het versturen van uw omruiling/retournering met zich meebrengt, zijn voor uw eigen rekening.

Indien u zakelijk heeft besteld geldt het onderstaande:

Ondernemers / zakelijke klanten zijn uitgesloten van recht van retour of omruiling, zonder opgaaf van reden.
In overleg is in een aantal uitzonderlijke gevallen retour recht mogelijk.
De Handelingskosten bedragen dan altijd minimaal € 10,-.
Alleen als er sprake is van een DOA , worden de standaard verzendkosten gecrediteerd.
Bij terugzending van producten (ook in geval van DOA) ten allen tijde de originele verpakking gebruiken.
 

Ik heb het RMA formulier volledig ingevuld en wil het artikel retourzenden, wat moet ik doen?


Wilt u per artikel onderstaand formulier uitprinten, invullen en meesturen?
Klik op onderstaande afbeelding om het reparatie/retourformulier te downloaden.

Let op! Ben u ondernemer of particulier. Kies het juiste formulier hieronder alstublieft.



Dit reparatie/retourformulier opent in een nieuw venster.

 

 

Ondernemers Particulier

 


 

 

Reparaties of retouren (inclusief reparatie/retourformulier) dienen te worden verzonden aan:

 

Post E-mail
Benel BV Benel BV
t.a.v.: Reparatie t.a.v.: Reparatie
Buitenvaart 1127 A reparatie@benel.nl
7905 SE Hoogeveen